דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי מטבח וגם מתנות מקוריות, השילוב המושלם 

מאת    [ 02/12/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2419 פעמים ]

כשמישהו מזמין אתכם למסיבה בבית שלו, אתם בדרך כלל נכנסים לדילמה בקשר לבחירת המתנה. המתנה השכיחה ביותר, כמובן, היא איזה בקבוק יין. אבל לא תעדיפו להעניק למארח משהו שהוא שונה מכל מה שכולם נוטים להביא? כלי מטבח הם אפשרות טובה. אתם גם יכולים לחשוב באופן קצת שונה ולהעיף מבט בכמה מתנות מקוריות שיכולות לעטר את הבית שלו.

 

איזה כלי מטבח אפשר למצוא שיהיו מספיק מיוחדים בכדי להוות מתנות בשביל מישהו? טוב, יש לכם פה שפע של אפשרויות. אפשרות אחת היא לבחור במשהו מאד שכיח. אפשרות אחרת היא להשתמש במוח שלכם ולבחור במשהו שונה. רעיון מעולה למתנה יכול להיות סדרה של חותכי כריכים. מה כל כך מקורי במתנה זו? המקוריות נובעת מהעובדה שהסדרה כוללת בתוכה חותכים בצורות של בעלי חיים. הסדרה הזו מושלמת לרגעים שבהם ילדים נמצאים בבית. אז, אתם יכולים ליצור כריכים בדמות של חזירים, טיגריסים, אריות או כל חיה אחרת. רעיון נוסף למתנה נפלאה הוא סינר בישול. מה כל כך מיוחד בו? רק העובדה שכתובים עליו מתכונים. אלו הם רק חלק מהרעיונות למתנות שתמצאו כשתבקרו באתר מתנות נחמד שחושב מחוץ לקופסא.

 

מבין מבחר מתנות מקוריות לבית של מישהו, תוכלו לבחור במתלה בצורה של שממית. תוכלו לתלות את התיק שלכם על המתלה. זה נראה פשוט אבל הקונספט הפשוט הזה מהמם. מי בכלל חושב על מתלים בצורת שממית? ואז קיימים גם כמה פסלים נהדרים וידידותיים לסביבה. אתם יכולים לבחור בפינגווינים העשויים מקרטון ממוחזר שיקשטו את ביתו של מישהו. הפינגווינים הללו זמינים במספר צבעים וניתן להרכיב מהם סדרה ממש נחמדה. אתם גם יכולים להעיף מבט באהילים בעלי עיצובים מקוריים. אז, יש לכם אהיל בצורת עלה או אהיל בצורת פלמינגו. או שאתם יכולים לבחור מבין מבחר פסלונים, ביניהם פסלון של ספורט אקסטרים לדוגמה.

 

למה חשוב כל כך להיות שונים ולחשוב על מתנות מקוריות ועל כלי מטבח? פשוט בגלל העובדה שמתנות מהסוג הזה יגרמו לכם לבלוט בין כל השאר. כשאתם מעניקים לאנשים משהו שונה הם קולטים את העובדה שהשקעתם זמן בלחשוב על מה שתתנו להם. זה מה שהופך את המתנה למיוחדת. יתרה מזאת, מתנות מקוריות וגם כלי מטבח פשוטים תמיד נמצאים תחת שימוש. זה הופך אותם לשימושיים מאד ובכל פעם שישתמשו בהם, המקבל בטוח יחשוב עליכם כיוון שאתם אלה שנתתם לו את המתנה. 

 

לא צריכים להיות מומחים במדע טילים בכדי להבין מה מישהו רוצה בתור מתנה. טיפת מחשבה והמשימה הושלמה. המשימה הבאה היא למצוא אתר שמתעסק עם מתנות מהסוג הזה. אתם צריכים לעבור דרך הקטלוג המקוון ולבחור במשהו. אנחנו יכולים להתחייב שהמתנה שלכם תשאיר רושם מצוין על המקבל. והאתר יציג בפניכם כל כך הרבה אפשרויות כך שלעולם לא יאזלו לכם הרעיונות.

 

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   : אנימי - עיצוב לפני הכל - מתנות מקוריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב